مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 مهر 1399 ساعت 06:152020-09-26سياسي

برای بازگرداندن سرمایه گذاران بومی به سیستان و بلوچستان تلاش کنیم


نماینده ولی فقیه در سیستان وبلوچستان گفت: نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی باید برای بازگرداندن سرمایه گذاران بومی به استان تلاش کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زاهدان، آیت الله مصطفی محامی در دیدار اسماعیل حسین زهی نماینده مردم خاش، میرجاوه، تفتان، نصرت آباد و کورین در مجلس شورای اسلامی، با اشاره به محرومیت تاریخی در سیستان وبلوچستان و اضافه شدن مسائلی از جمله ضعف مدیریت و حتی سوءاستفاده ها و تاکید بر تدوین طرح جامع برای رفع مشکلات و نیازمندی های استان، اظهار داشت: همه باید در اجرای برنامه های این طرح به صورت کوتاه مدت و بلندمدت مشارکت داشته و وضعیت استان را از حالت موجود به مطلوب ارتقاء دهیم.

امام جمعه زاهدان با اشاره به ضرورت استفاده بهینه از بودجه ای که وارد استان می شود، بهره گیری از ظرفیت سرمایه گذاران بخش خصوصی را مهم دانست و بیان داشت: متأسفانه برخی از سرمایه گذاران بومی به بهانه نبود زیرساخت و فضای مناسب سرمایه خود را در دیگر نقاط کشور و حتی خارج از کشور سرمایه گذاری می کنند که باید زمینه تسهیل سرمایه گذاری را در استان با تأکید بر پروژه های اشتغال زا، به عنوان اولویت دنبال کنیم.

آیت الله محامی خاطرنشان کرد: ممکن است کسی که به شغل های کاذب مثل سوخت بری روی می آورد احساس کند چاره ای ندارد و برای امرار معاش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برای بازگرداندن سرمایه گذاران بومی به سیستان و بلوچستان تلاش کنیم

برای بازگرداندن سرمایه گذاران بومی به سیستان و بلوچستان تلاش کنیم