مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 مهر 1399 ساعت 06:152020-09-26اجتماعي

احتمال بازگشت محدودیت ها به استان البرز


معاون سیاسی، امنیتی و انتظامی استانداری البرز با اشاره به اینکه حضور در کلاس درس اختیاری است، گفت: جان مردم برای ما حائز اهمیت است اما اگر شرایط وخیم شود احتمال بازگشت محدودیت ها به استان البرز وجود دارد.

- نور محمد فردی، معاون سیاسی، امنیتی و انتظامی استانداری البرز، امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در کرج، با اشاره به اینکه 24 استان کشور در وضعیت قرمز ، موج سوم را نیز کنترل کند.

فردی در خصوص وضعیت مدارس، اظهار کرد: شرایط برگزاری کلاس های درس در مدارس استان البرز اختیاری است، یعنی اگر دانش آموزی و خانواده ای خواستار حضور در کلاس درس باشند آموزش و پرورش موظف به برگزاری کلاس درس هستند.

وی اضافه کرد: تا این لحظه با رعایت کلیه پروتکل بهداشتی اجازه برگزاری کلاس درس است، در این میان طبق آمار خیلی از دانش آموزان سر کلاس درس نمی روند.

معاون سیاسی استانداری البرز یادآور شد: اگر به جایی برسیم که اوضاع وخیم باشد سلامت و جان مردم برای ما مهم است و ممکن از به تعطیلات صنوف و مراکز اقتصادی منجر شود.

فردی در پایان خطاب به شهروندان گفت: زندگی کردن با کرونا را مدیریت کنیم که هم شرایط اقتصاد را داشته باشیم و هم از سلامت خود مراقبت کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احتمال بازگشت محدودیت ها به استان البرز

احتمال بازگشت محدودیت ها به استان البرز