مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 مهر 1399 ساعت 06:152020-09-26سياسي

بدون تعارف با استاندار/ درآمدهای معادن مس و طلای آذربایجان کجا می رود؟


مشورت ، تعامل ، تکنولوژی ، آینده پژوهی ، دانش بنیانی و همه عبارت های این چنینی، کلیدواژه های اصلی صحبت های محمدرضا پورمحمدی را تشکیل می دهند.

خودش یک دانشگاهی است؛ می‎خواهد نهادهای مدنی را واسطه قرار دهد و با صنعت آشتی کند تا از هم افزایی اینها ضعف مدیریتی استان را که شاید دغدغه اصلی اوست، التیام بخشد.

در یک ظهر پاییزی میهمان استاندار آرام و موقر آذربایجان شرقی بودیم تا جویا شویم چطور با این اوضاع قمر در عقرب کنار آمده و برای پیشرفت و توسعه این استان چه چیزهایی در چنته دارد، ماحصل این دیدار و گفت وگوی صمیمانه در ادامه تقدیم حضور می‎شود:  ** ضعف نظری و تئوری در مفهوم توسعه فارس: شما بارها در فرمایشات خود مشکل اصلی استان را ضعف مدیریتی عنوان کردید.

لطفا در همین ابتدای بحث توضیح دهید ریشه این ضعف در چیست؟ به نظر بنده ما دچار ضعف نظری و تئوری در ارتباط با مفهوم توسعه هستیم.

یعنی اتفاق نظری در بین صاحبان فکر در استان نیست که اولویت بندی اقدامات و برنامه های استان را تعیین کند و معمولا هر مدیر براساس تشخیص شخصی خود اقدام می کند و شاید یکی از مشکلات توسعه نیافتگی یا کند بودن فرآیند توسعه در کل کشور و در استان ما ضعف توانمندی مدیران باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بدون تعارف با استاندار/ درآمدهای معادن مس و طلای آذربایجان کجا می رود؟

بدون تعارف با استاندار/ درآمدهای معادن مس و طلای آذربایجان کجا می رود؟