مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 مهر 1399 ساعت 06:152020-09-26اقتصادي

پیشرفت 96 درصدی عملیات بازسازی در مناطق سیل زده لرستان


مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی لرستان از پیشرفت 96 درصدی عملیات بازسازی در مناطق سیل زده این استان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مسعود رضایی امروز شنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به پایان مأموریت پنج ستاد معین بازسازی مناطق سیل زده در لرستان، اظهار داشت: ادامه کار واحدهای سیل زده باقی مانده توسط بنیاد مسکن عملیاتی می شوند.

وی با قدردانی از ستادهای بازسازی مستقر در شهرستان های پلدختر، دلفان، چگنی، ازنا و الیگودرز، گفت: عملیات بازسازی مناطق سیل زده لرستان با پیشرفت حدود 96 درصدی در مراحل نهایی است.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی لرستان با اشاره به اینکه 20 هزار واحد تعمیری در مناطق سیل زده استان به اتمام رسیده اند، افزود: همچنین از مجموع 12 هزار و 700 واحد تخریبی، 11 هزار و 600 واحد روستایی و مابقی شهری هستند.

رضایی با اشاره به اتمام کار مأموریت ستادهای بازسازی معین در مناطق سیل زده لرستان، عنوان کرد: بازسازی واحدهای باقی مانده توسط بنیاد مسکن استان تکمیل می شوند و متقاضیان برای تکمیل واحدهای خود باید به شعب بنیاد مسکن شهرستان محل سکونت خود مراجعه کنند.

وی، گفت: به طور معمول برنامه زمانبندی بازسازی یک ساله است و این امر در خصوص مناطق سیل زده لرستان به دلیل شیوع کرونا ، افزایش قیمت ها، تأمین زمین واحدهای در حریم رودخانه و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیشرفت 96 درصدی عملیات بازسازی در مناطق سیل زده لرستان

پیشرفت 96 درصدی عملیات بازسازی در مناطق سیل زده لرستان