مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 مهر 1399 ساعت 06:152020-09-26بين الملل

انتقاد بایدن از ترامپ به خاطر سکوت در برابر دیکتاتور بلاروس


نامزد دموکرات ها در انتخابات ریاست جمهوری نوامبر آمریکا از رییس جمهور کشورش به خاطر سکوت در برابر سرکوب اعتراضات دموکراتیک در بلاروس، کشوری که توسط یک دیکتاتور اداره می شود ، - انتقاد بایدن از ترامپ به خاطر سکوت در برابر "دیکتاتور" بلاروس نامزد دموکرات ها در انتخابات ریاست جمهوری نوامبر آمریکا از رییس جمهور کشورش به خاطر سکوت در برابر سرکوب اعتراضات دموکراتیک در بلاروس، "کشوری که توسط یک دیکتاتور اداره می شود"، به شدت انتقاد کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری رویترز، از زمانی که الکساندر لوکاشنکو، رییس جمهور بلاروس در انتخابات ریاست جمهوری 9 اوت اعلام پیروزی کرد، بیش از 12 هزار تن بازداشت و صدها تن همچنان در زندان هستند؛ انتخاباتی که اپوزیسیون بلاروس مدعی است در آن تقلب شده است.

جو بایدن، نامزد دموکرات ها در انتخابات ریاست جمهوری 2020 آمریکا در بیانیه ای از ابراز صلح آمیز آزادی معترضان بلاروس و درخواست آنها برای برگزاری انتخاباتی جدید حمایت و طرفداری کرد.

بایدن، معاون رییس جمهور سابق آمریکا و رییس سابق کمیته روابط خارجه سنا که درگیری هایی با روسیه بر سر شرق اروپا داشته، همچنین بر آزادی چندین رهبر اپوزیسیون بنام بلاروس که آنها را زندانیان سیاسی دانسته، تاکید کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقاد بایدن از ترامپ به خاطر سکوت در برابر دیکتاتور بلاروس

انتقاد بایدن از ترامپ به خاطر سکوت در برابر دیکتاتور بلاروس