مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 مهر 1399 ساعت 06:102020-09-26سياسي

معلم و شاگردی که با هم راهی جبهه های جنگ شدند


چه بسیار بودند و هستند رزمندگانی که رفتار و کردارشان بر دیگران اثرگذار است، نمونه آن جانباز معلم اهل چهارمحال و بختیاری است که در دوره ای از اعزام خود به جنگ همراه با شاگرد مدرسه خود به جبهه های جنگ می رود.

- ایسنا/چهارمحال و بختیاری چه بسیار بودند و هستند رزمندگانی که رفتار و کردارشان بر دیگران اثرگذار است، نمونه آن جانباز معلم اهل چهارمحال و بختیاری است که در دوره ای از اعزام خود به جنگ همراه با شاگرد مدرسه خود به جبهه های جنگ می رود.

این جانباز 40 درصد جنگ تحمیلی متولد سال 1344 و ساکن شهرستان بروجن در چهارمحال و بختیاری است که با شروع دوران دبیرستان و رفت وآمد به بسیج، شوق رفتن به جبهه او و دیگر دوستانش را راهی گذراندن دوره آموزشی در پادگان الغدیر می کند.

غلامعباس طاهری در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: اعتقاد دارم در هر برهه ای خانواده ها برای فرستادن فرزندان خود به جبهه رغبت ندارند، هر فرزندی برای پدر و مادر عزیز است و شیرینی خاص خود را دارد، اما زمانی که پای ناموس و آرمان های اسلام به میان می آید، افرادی که احساس مسئولیت می کنند پا روی احساسات خود گذاشته و اولویت را در دفاع از دین می دانند، به این موضوع اعتقاد داریم که ایرانی غیور است و عرق ملی او در هر زمانی خود را نشان می دهد، خواه یک نوجوان دهه 30 باشد یا یک دهه هفتادی که ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معلم و شاگردی که با هم راهی جبهه های جنگ شدند

معلم و شاگردی که با هم راهی جبهه های جنگ شدند