مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 مهر 1399 ساعت 06:052020-09-26اقتصادي

60 میلیون ایرانی یارانه کالا می گیرند/هفته آینده در مجلس بررسی می شود


عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس از اتمام بررسی طرح تأمین کالای اساسی در مجلس خبر داد و گفت: بر اساس این طرح، 60 میلیون ایرانی یارانه کالا می گیرند.

- جبار کوچکی نژاد در گفتگو با خبرنگار مهر ، درباره آخرین وضعیت طرح تأمین کالاهای اساسی ویژه اقشار آسیب پذیر ، گفت: 31 هزار میلیارد تومان اعتبار برای اجرای این طرح از محل تبصره 2 و 14 قانون بودجه تأمین شده است، دولت مشکلی برای تأمین اعتبار طرح اعطای کالای اساسی به اقشار آسیب پذیر ندارد و ما موافقت دولت را در این باره اخذ کردیم.

وی ادامه داد: بر اساس این طرح، وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی موظف است که کالاهای اساسی را به صورت دقیق مشخص کند و کارت اعتباری برای مردم در نظر بگیرد تا مردم از این طریق بتوانند کالاهای اساسی خود را تهیه کنند.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی افزود: طرح تأمین کالاهای اساسی برای اقشار آسیب پذیر در کمیسیون برنامه و بودجه بررسی شده است و احتمالاً هفته آینده در صحن علنی مجلس مورد رسیدگی قرار می گیرد.

کوچکی نژاد تصریح کرد: ما در این طرح تأکید کرده ایم که دولت هر چه سریعتر کارت اعتباری برای کالاهای اساسی را به اقشار آسیب پذیر اعطا و آن را شارژ کند تا مردم بتوانند کالاهای اساسی خود مانند گوشت، مرغ، روغن، پنیر و تخم مرغ را از این طریق تهیه کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

60 میلیون ایرانی یارانه کالا می گیرند/هفته آینده در مجلس بررسی می شود

60 میلیون ایرانی یارانه کالا می گیرند/هفته آینده در مجلس بررسی می شود