مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 مهر 1399 ساعت 06:002020-09-26اقتصادي

پذیرش 31 همدانی در آزمون استخدامی تأمین اجتماعی


رییس جهاددانشگاهی واحد همدان از برگزاری آزمون استخدامی شرکت کار و تأمین با همکاری جهاددانشگاهی خبر داد و گفت: آزمون استخدامی شرکت کار و تأمین با همکاری جهاددانشگاهی در آبان امسال برگزار خواهد شد.

- علی کلانترنیا در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: شرکت کار و تأمین متعلق به سازمان تأمین اجتماعی درنظر دارد به منظور تأمین نیروی انسانی مورد نیاز در مجموعه های مدیریت درمان تأمین اجتماعی و ادارات کل بیمه ای در سراسر کشـور، به صـورت قرارداد موقت شرکتی نیرو جذب کند.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: ثبت نام آزمون استخدامی شرکت کار و تأمین از سوم مهر آغاز شده است و متقاضیان شرکت در این آزمون تا 12 مهر فرصت دارند در سامانه www.

hrtc.

ir ثبت نام کنند.

کلانترنیا با اشاره به اینکه کارت شرکت در آزمون از تاریخ 29 مهرماه 99 برای مشــاهده و پرینت بر روی ســایت مرکز آزمون جهاددانشگاهی بـه آدرس ir.

hrtc.

www قرار خواهد گرفت، تصریح کرد: آزمون در روز جمعـه دوم آبـان 99 در کلیه مراکز استان ها و با توجه به آمار شرکت کنندگان، حسـب مورد در برخی از شـهرسـتان ها برگزار خواهد شـد.

وی خاطرنشان کرد: ملاک تعیین حوزه امتحانی داوطلبان، نزدیکترین حوزه برگزاری آزمون به شهرستان اعلام شده داوطلب در فرم ثبت نام برای روز آزمون است که در فرم ثبت نام درج خواهند کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پذیرش 31 همدانی در آزمون استخدامی تأمین اجتماعی

پذیرش 31 همدانی در آزمون استخدامی تأمین اجتماعی