مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 مهر 1399 ساعت 05:552020-09-26پزشكي

پشتیبانی سازمان جهانی بهداشت از استفاده اضطراری واکسن کرونا چین


چین ادعا می کند قبل از اجرای طرح استفاده اضطراری واکسن بالقوه کووید 19 روی داوطلبان، تفاهم و پشتیبانی سازمان جهانی بهداشت را دریافت کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از سی ان ان، یکی از مقامات بهداشتی چین ادعا می کند این کشور قبل از آغاز برنامه جنجالی استفاده اضطراری واکسن کووید19 روی داوطلبان، تفاهم و پشتیبانی سازمان جهانی بهداشت را دریافت کرده بود.

این در حالی است که چین قبل از تایید کامل ایمنی و کارآمدی واکسن کووید 19 بالقوه در آزمایش های بالینی، از ماه جولای تحت برنامه استفاده اضطراری آن را به صدها هزار نفر تزریق کرده است.

حال آنکه برخی کارشناسان و توسعه دهندگان واکسن در غرب نسبت به استفاده زودهنگام واکسن های بالقوه کووید 19 قبل از تکمیل آزمایش های بالینی هشدار داده اند.

ژنگ ژونگوی یکی از مقامات حاضر در کمیسیون بهداشت ملی چین روز گذشته اعلام کرد کابینه دولت این کشور طرح آزمایشی برای استفاده از واکسن کووید 19 را در پایان ماه ژوئن تاییده کرده است.

وی در ادامه گفت: پس از تایید طرح ما به مقامات مرتبط در سازمان بهداشت جهانی در چین اطلاع رسانی کردیم و پشتیبانی و تفاهم آنها را دریافت کردیم.

از سوی دیگر ماری آنجلا سیامو دستیار رییس سازمان جهانی بهداشت برای دسترسی به داروها و محصولات بهداشتی در خصوص دسترسی به داروها و م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پشتیبانی سازمان جهانی بهداشت از استفاده اضطراری واکسن کرونا چین

پشتیبانی سازمان جهانی بهداشت از استفاده اضطراری واکسن کرونا چین