مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 مهر 1399 ساعت 05:552020-09-26بين الملل

واشنگتن پست: آمریکا به دنبال تعیین انصارالله به عنوان سازمان تروریستی است


روزنامه واشنگتن پست بنا به اعلام چند منبع گزارش کرد، دولت دونالد ترامپ چند اقدام را به جهت تشدید فشار بر انصارالله یمن از جمله با تعیین آن به عنوان یک سازمان تروریستی خارجی در نظر دارد و هدف نهایی اش از این کار منزوی ساختن ایران است.

- واشنگتن پست: آمریکا به دنبال تعیین انصارالله به عنوان "سازمان تروریستی" است روزنامه واشنگتن پست بنا به اعلام چند منبع گزارش کرد، دولت دونالد ترامپ چند اقدام را به جهت تشدید فشار بر انصارالله یمن از جمله با تعیین آن به عنوان یک "سازمان تروریستی خارجی" در نظر دارد و هدف نهایی اش از این کار منزوی ساختن ایران است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از روزنامه واشنگتن پست، مقامهای مذکور تاکید کردند هنوز در این مورد تصمیم نهایی گرفته نشده اما گفتند که دولت آمریکا در حال بحث بر سر چند اقدام ممکن است که می تواند شامل معرفی رهبران انصارالله به عنوان تروریستهای جهانی باشد.

تعیین انصارالله از سوی آمریکا به عنوان سازمان تروریستی ضمن اینکه حمایت از آنها را غیرقانونی اعلام می کند، سفر اعضای آن به آمریکا را نیز ممنوع کرده و دارایی های مالی این گروه را نیز مسدود می سازد.

این اقدامات عمدتا حالت نمادین دارند اما کار را برای ارائه کمکهای سازمان های امدادرسان به یمن دشوارتر می سازد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واشنگتن پست: آمریکا به دنبال تعیین انصارالله به عنوان سازمان تروریستی است

واشنگتن پست: آمریکا به دنبال تعیین انصارالله به عنوان سازمان تروریستی است