مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 مهر 1399 ساعت 05:502020-09-26اقتصادي

قصه ی پُر غصه ی خانه به دوشی/ استیصال مستاجران در شیراز


بیش از یکساعت است که روی پله های مقابل یک آژانس معاملات ملکی، چمباتمه زده و چشم به افق دوخته است؛ وقتی سلام می کنم از جا می پرد و بدون جواب سلام، - می گوید: حالا چه باید کنم؟ نمی توانم خانه ای برای اجاره پیدا کنم؟ کجا باید بروم؟ کسی احوال پُرس نیست.

حالا واقعا درماندگی را حس می کنم.

مرد که چند تار موی سفید میان موهای خرمایی تیره شقیقه اش، نشانه ی نزدیک بودن به دهه چهل عمرش دارد، عینکش را روی صورتش ثابت می کند و اشک ها را قبل از سرازیر شدن با دستمال می گیرد و می گوید: درمانده شده ام، باید جابه جا شوم اما خانه ای که با شرایط مالی من بخواند، پیدا نکرده ام.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا؛ روند صعودی قیمت ها در بازار مسکن، انگار تمامی ندارد و برای رسیدن به قله ای که هیچ کس نمی تواند ارتفاعش را حدس بزند، بی توقف و با سرعت پیش می تازد.

حالا در شیراز بسیاری از مستاجران مستاصل شده اند؛ خانواده هایی که یا درآمدشان نسبت به سال گذشته ثابت مانده یا به واسطه شیوع کروناویروس، با کاهش یا حتی صفر شدن عایدی شان مواجه هستند.

مرد که خودش را حبیب معرفی می کند، با دیدن کارت خبرنگاری ام، نگاهش پر از تردید می شود؛ سر به اطراف می چرخاند و می گوید: آقا بی خیال ما شو، شما که کاری ازت ساخته نیست، همین که از مسئولان بنویسید و عملکردشان را دولا پهنا به خورد مردم بدهید کافیست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قصه ی پُر غصه ی خانه به دوشی/ استیصال مستاجران در شیراز

قصه ی پُر غصه ی خانه به دوشی/ استیصال مستاجران در شیراز