مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 مهر 1399 ساعت 05:452020-09-26ورزشي

بی کفایتی در انعقاد قرارداد «ویلموتس» / با متخلفان برخورد قضایی شود


رییس کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس گفت: کسانی که قرارداد سرمربی سابق تیم ملی فوتبال را ضعیف منعقد کردند، فاقد صلاحیت هستند و باید با آنان برخورد قضایی شود.

- حجت الاسلام موسی غضنفرآبادی در گفتگو با خبرنگار مهر ، درباره قرارداد ویلموتس، گفت: برای اینکه چنین افرادی نتوانند سر کشورمان کلاه بگذارند، باید هنگام قرارداد با آنها از وکلای کاردان استفاده می شد.

وی بیان کرد: واقعاً برای بنده عجیب است کسانی که در قرارداد با این مربی نقش داشتند، هیچ توجهی به مفاد قرارداد نکرده و یک قرارداد آبکی و ضعیفی را امضا کردند که این قرارداد ضعیف باعث مشکلاتی برای کشورمان به ویژه جامعه ورزشی جمهوری اسلامی ایران شده است.

رییس کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: انعقاد این قرارداد ضعیف باعث شده است که نه تنها کشور از این لحاظ متضرر شود و غرامت دهد، بلکه باید هزینه کلانی را هم به وکیلی کاردان دهیم تا این پرونده را رسیدگی کند تا درخواست تجدیدنظر به این پرونده طی شود.

غضنفرآبادی تاکید کرد: اگر گرفتن وکیل برای ما منفعتی دارد و باعث می شود که نتیجه حکم فیفا درباره ویلموتس تغییر کند، باید این کار را انجام دهیم، اما اگر نفعی برای ما ندارد بهتر است وکیل نگیریم چرا که وکیلی که بخواهد روی این پرونده کار کند، حق الوکاله زیادی دریافت خواهد ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بی کفایتی در انعقاد قرارداد «ویلموتس» / با متخلفان برخورد قضایی شود

بی کفایتی در انعقاد قرارداد «ویلموتس» / با متخلفان برخورد قضایی شود