مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 مهر 1399 ساعت 05:452020-09-26اقتصادي

فاز 2 فولادسازی در شرکت فولاد کاوه جنوب کیش افتتاح شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، به نقل از روابط عمومی بنیاد مستضعفان، صبح امروز فاز 2 فولاد کاوه جنوب کیش، با حضور سید پرویز فتاح رییس بنیاد مستضعفان، - صبح امروز فاز 2 فولادسازی در شرکت فولاد کاوه جنوب کیش واقع در بندرعباس با حضور معاون اول رییس جمهور و رییس بنیاد مستضعفان افتتاح شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، به نقل از روابط عمومی بنیاد مستضعفان، صبح امروز فاز 2 فولاد کاوه جنوب کیش، با حضور سید پرویز فتاح رییس بنیاد مستضعفان، اسحاق جهانگیری معاون اول رییس جمهور، سرقینی سرپرست وزارت صنعت، معدن و تجارت، استاندار هرمزگان و تعدادی از مسئولین دولتی و استانی در مجتمع فولاد کاوه جنوب کیش در شهر بندرعباس افتتاح شد.

بر اساس این گزارش، فاز 2 فولاد کاوه که با سرمایه گذاری 10 هزار میلیارد تومانی به بهره برداری رسید به عنوان بزرگترین سرمایه گذاری بنیاد است که به دست متخصصان داخلی وارد مدار تولید می شود و 1.

2 میلیون تن به ظرفیت تولید شمش فولادی در کشور اضافه می کند.

با راه اندازی فاز 2 این شرکت، سهم فولاد کاوه در تولید فولاد به حدود 10 درصد تولید کشور خواهد رسید و رتبه این شرکت از رده 7 به 4 در میان تولیدکنندگان فولاد ایران ارتقاء می یابد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فاز 2 فولادسازی در شرکت فولاد کاوه جنوب کیش افتتاح شد

فاز 2 فولادسازی در شرکت فولاد کاوه جنوب کیش افتتاح شد