مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 مهر 1399 ساعت 05:202020-09-26پزشكي

کودکان؛ طعمه جدید کرونا


تا چندی پیش مهمترین دغدغه پدر و مادرها چگونگی نگهداری از فرزاندان در خانه در دوران قرنطینه بود، اما این دغدغه حالا جای خود را به نگرانی از ابتلای کودکان به این بیماری خطرناک داده است.

- ایسنا/اصفهان تا چندی پیش مهمترین دغدغه پدر و مادرها چگونگی نگهداری از فرزاندان در خانه در دوران قرنطینه بود، اما این دغدغه حالا جای خود را به نگرانی از ابتلای کودکان به این بیماری خطرناک داده است.

در روزهای اولیه انتشار ویروس کرونا در جهان، تصور محققان و پژوهشگران بر این بود که این بیماری در میان کودکان تلفات چندانی ندارد و شیوه ابتلا و مرگ و میر در اثر این بیماری در جوامع مختلف، نشان از کم خطر بودن این بیماری برای کودکان داشت؛ تا اینکه در چند ماهه اخیر تعداد مرگ و میر و ابتلا به نوع حاد این بیماری در کودکان شدت گرفت و توجه به کرونا در کودکان با ارائه آمار مبنی بر ابتلا و مرگ و میر این بیماری در میان این قشر از جامعه در کشور ما نیز اهمیت بیشتری به خود گرفته است.

بر اساس گزارش cdc، تعداد موارد ابتلا به کرونا در هفته های اخیر در ایالات متحده 21 درصد افزایش داشته است.

همچنین در پژوهشی که در مورد مرور بر وضعیت اپیدمیولوژی بیماری کووید 19 در کودکان در کشورهای اتحادیه اروپا/ انگلستان انجام گرفته است، نقش مراقبت از کودکان پیش دبستانی و سنین کمتر از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کودکان؛ طعمه جدید کرونا

کودکان؛ طعمه جدید کرونا