مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 مهر 1399 ساعت 05:202020-09-26بين الملل

مادورو: به همکاری با ایران ادامه می دهیم / تسلیحات بومی تولید می کنیم


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، نیکلاس مادورو رییس جمهور ونزوئلا روز گذشته (جمعه) در یادبود پانزدهمین سالگرد عملیات های فرماندهی راهبردی ونزوئلا تأکید کرد که به همکاری با ایران، - رییس جمهور ونزوئلا در واکنش به تحریم های اخیر ایالات متحده گفت، در عین حال که به همکاری با ایران و کشور های دیگر ادامه می دهد، برنامه تولید تسلیحات بومی را نیز پیش می برد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، نیکلاس مادورو رییس جمهور ونزوئلا روز گذشته (جمعه) در یادبود پانزدهمین سالگرد عملیات های فرماندهی راهبردی ونزوئلا تأکید کرد که به همکاری با ایران، روسیه و چین ادامه داده و در عین حال برنامه توسعه سامانه های تسلیحاتی داخلی و بومی خود را نیز پیش خواهد برد.

بنا بر گزارش خبرگزاری روسی اسپوتنیک، مادورو ضمن تأکید بر عزم ونزوئلا در تولید تسلیحات داخلی گفت که یک شورای ویژه نظامی و علمی برای این هدف خاص در حال راه اندازی است.

رییس جمهور ونزوئلا در این خصوص توضیح داد: ما تمام آنچه برای ایجاد سیستم تسلیحات بومی نیاز داریم، در اختیار داریم و در عین حال به همکاری با روسیه، چین، کوبا، ایران و تمامی جهان ادامه می دهیم و از آن ها در زمینه علمی، فناوری و به ویژه مسائل مربوط به تسلیحات و امور راهبردی کمک دریافت می کنیم، اما باید به سمت استقل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مادورو: به همکاری با ایران ادامه می دهیم / تسلیحات بومی تولید می کنیم

مادورو: به همکاری با ایران ادامه می دهیم / تسلیحات بومی تولید می کنیم