مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 مهر 1399 ساعت 05:152020-09-26سياسي

نماینده جیرفت: دفاع مقدس، اتفاقی عجیب و سرشار از تجربه تاریخی بود


عده ای ما را به مرده پرستی متهم می کنند و به هر دلیلی ندای تمام شدن جبهه و جنگ را می دهند در حالی که نمی فهمند یادبود شهدا مکان و دین نمی شناسد.

- یک عضو کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: عده ای ما را به مرده پرستی متهم می کنند و به هر دلیلی ندای تمام شدن جبهه و جنگ را می دهند در حالی که نمی فهمند یادبود شهدا مکان و دین نمی شناسد.

ذبیح الله اعظمی ساردویی در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به چهل سالگی دفاع مقدس اظهار کرد: دفاع مقدس، اتفاقی عجیب و سرشار از تجربه تاریخی بود.

پس گرامی داشت یاد و خاطره آن دوران و برگزاری نمایشگاه واجب است.

بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس، چندی پیش آثار دفاع مقدس را جمع آوری و کتاب های زیادی از خاطرات جبهه و جنگ و شهدا منتشر کرد.

این آثار بسیار ارزشمند است و به درد نسل های آینده می خورد.

نماینده جیرفت و عنبرآباد در مجلس اظهار کرد: من تا به حال از 17 کشور اروپایی بازدید کردم و به خاطر علاقه ای که به جبهه و جنگ دارم، از آثار مربوط به جنگ سرکشی می کردم.

در میدان بسیاری از شهرهای اروپایی یادبودی از کشته های جنگشان گذاشته بودند یعنی همان کاری که ما در کشورمان تحت عنوان مقبره الشهدا می کنیم.

این عضو کمیسیون اجتماعی مجلس افزود: عده ای ما را به مرده پرستی متهم می کنند در حالی که گرامی داشت یاد و خاطره شهدا، مختص کشور ما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نماینده جیرفت: دفاع مقدس، اتفاقی عجیب و سرشار از تجربه تاریخی بود

نماینده جیرفت: دفاع مقدس، اتفاقی عجیب و سرشار از تجربه تاریخی بود