مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 مهر 1399 ساعت 05:102020-09-26ورزشي

مدیران استقلال دنبال سرمربی نباشند/ راه پیروزی برابر پاختاکور


سرمربی پیشین تیم فوتبال استقلال، گفت: نامجومطلق بهترین گزینه برای هدایت استقلال است در فصل آینده است و مدیران باشگاه نباید دنبال فرد دیگری برای این مسئولیت باشند.

- پرویز مظلومی در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به صعود استقلال به مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا گفت: آبی پوشان جسورانه مقابل الاهلی ظاهر شدند و برخلاف همه بازی های قبل که نیمه اول را به حریف می دادند در این بازی در نیمه اول کار را تمام کردند و اجازه نفس کشیدن به الاهلی را ندادند تا بتوانند با قدرت به مرحله بعد صعود کرده و به دیدار پاختاکور ازبکستان بروند.

وی ادامه داد: به مجید نامجومطلق تبریک می گویم.

او یک تیم سراسر هجومی را به میدان فرستاد و توانست به یک برد خوب دست پیدا کند با شناختی که از تیم داشت چیدمان خوبی را به زمین فرستاد و شاهد بودیم در طول 90 دقیقه بارها استقلالی ها موقعیت های زیادی را خلق کردند و حتی دو گل دیگر هم زدند که داور آفساید اعلام کرد.

سرمربی پیشین استقلال تصریح کرد: در تمام خطوط خوب بودیم، حسینی توانست اولین کلین شیت را در این مرحله انجام دهد و اعتقاد دارم برابر پاختاکور هم می توانیم عملکرد قابل قبولی داشته باشیم بازی در این مرحله بازی مرگ و زندگی است و اگر اشتباه کنیم جبران ناپذیر بود و نمی توانیم به مرحله بعد صعود کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیران استقلال دنبال سرمربی نباشند/ راه پیروزی برابر پاختاکور

مدیران استقلال دنبال سرمربی نباشند/ راه پیروزی برابر پاختاکور