مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 مهر 1399 ساعت 05:002020-09-26سياسي

خون استبدادستیزی تا قیامت در رگ های انقلاب جریان خواهد داشت


معاون عملیات سازمان بسیج مستضعفین گفت: انقلاب ما انفجار نور انسانیت و ظلم ستیزی در تمامی جهان بود و این انقلاب بر خلاف میل ابرقدرت های جهانی تا قیامت خون شهادت طلبی و استبدادستیزی در رگ هایش جریان خواهد داشت.

- ایسنا/همدان معاون عملیات سازمان بسیج مستضعفین گفت: انقلاب ما انفجار نور انسانیت و ظلم ستیزی در تمامی جهان بود و این انقلاب بر خلاف میل ابرقدرت های جهانی تا قیامت خون شهادت طلبی و استبدادستیزی در رگ هایش جریان خواهد داشت.

سردار سالار آبنوش در یادوراه 36 شهید روستای قباق تپه از توابع بخش مرکزی شهرستان کبودراهنگ، اظهار کرد: فرصت برگزاری مراسم های مذهبی و یادواره های شهداء را قدر بدانیم چراکه همین مراسم ها معادلات دشمنان این مرز و بوم را به هم می ریزد.

وی مطرح کرد: فرهنگ برگزاری مراسم های مذهبی و یادواره های شهداء معقوله ای است که سال هاست معادلات و حربه های سیاسی دشمنان علیه ملت مظلوم ما را بر هم زده و هزینه های میلیاردی آنها را تباه کرده و امروز ما باید این نعمت را قدر بدانیم.

آبنوش خاطرنشان کرد: تمامی شبهات موجود در فضای حقیقی و مجازی که امروز مطرح می شود، از صدر اسلام بوده و تبیین بیانات ائمه معصومین علیه السلام و عبرت گرفتن از تاریخ حلال این مشکلات اساسی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خون استبدادستیزی تا قیامت در رگ های انقلاب جریان خواهد داشت

خون استبدادستیزی تا قیامت در رگ های انقلاب جریان خواهد داشت