مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 مهر 1399 ساعت 04:552020-09-26اقتصادي

وظایف و اقدامات شهرداری اردبیل در راستای بهبود مستمر محیط کسب و کار


در کنار تعیین مکان های موقت بدون اخذ هزینه برای مشاغل خانگی، توزیع تولیدات واحدهای کوچک و مشاغل خانگی، برپایی نمایشگاه های فصلی و بازارهای روز در مناطق مختلف شهر برای حمایت از واحدهای تولیدی کوچک و توسعه مشاغل خانگی به خصوص در حوزه .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، طبق آیین نامه اجرایی ماده(16) قانون بهبود مستمر محیط کسب و کار به منظور فراهم آوردن امکان دسترسی تولیدکنندگان کوچک و متوسط ایرانی و نیز فروشندگان کم سرمایه به بازار مصرف برای عرضه کالاهای تولید داخل، شهرداری ها موظفند با استفاده از زمین های متعلق به خود یا مکلف است با درخواست شهرداری ها زمین های در اختیار خود را با عقد قرارداد و برابر قوانین و مقررات مربوط در اختیار شهرداری ها قرار دهد.

پیش بینی و تأمین زیرساخت های مورد نیاز از جمله تأمین آب، برق، گاز، خطوط ارتباط تلفنی و همچنین امکانات بهداشتی، ایمنی و اطفای حریق برای محل های عرضه کالا از سوی شهرداری ها الزامی است و این مکان ها باید مطابق مقررات ملی ساختمان آماده و عرضه گردد.

تولیدکنندگان کوچک و متوسط ایرانی و فروشندگان کم سرمایه در هر سال می توانند به صورت روزانه، هفتگی و ماهانه از امکانات بازارهای مصرف پیش بینی شده با عقد اجاره با شهرداری ها و حداکثر به مدت دو ماه (به صورت متوالی) در سال استفاده نما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وظایف و اقدامات شهرداری اردبیل در راستای بهبود مستمر محیط کسب و کار

وظایف و اقدامات شهرداری اردبیل در راستای بهبود مستمر محیط کسب و کار