مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 مهر 1399 ساعت 04:452020-09-26اقتصادي

ساخت 5 میدان گاه جدید در پایتخت/ کمبودبیش از 4400 پارکینگ محله ای در تهران


عضو هیأت رییسه شورای شهر تهران با اشاره به ساخت 5 میدان گاه جدید در پایتخت تا پایان سال جاری گفت: تهران بیش از 4400 مورد کمبود پارکینگ دارد و برنامه ریزی برای رفع این مشکل آغاز شده است.

- زهرا نژادبهرام، عضو هیأت رییسه شورای شهر تهران در گفت و گو با خبرنگار شهری خبرگزاری فارس، درباره اجرای برنامه های ملی بازآفرینی شهری پایدار اظهار داشت: طرح ها و بازآفرینی شهری پایدار در مقیاس محلات هدف، 4 ماموریت اصلی شامل ارتقاء کیفی فضاهای عمومی و زیرساخت محلات، توسعه و تجهیز خدمات روبنایی، بهسازی نوسازی ومقاوم سازی مسکن و توان افزایی اجتماعی و اقتصادی ساکنین محله را مورد توجه قرار می دهد.

وی افزود: ارزش سکونت مهترین شاخص بقای رونق محلات است و بافت های فرسوده با اتکا به این 4مورد در حال ارتقا ارزش سکونت هستند.

این عضو شورای شهر تهران گفت: این طرح ها و برنامه ها توسط شهرداری تهیه و پس از تایید ستاد بازآفرینی شهری پایدار در صورت عدم مغایرت با طرح های جامع و تفصیلی شهر، برای تصویب به کمیسیون های موضوع ماده 5 قانون تاسیس شورای عالی شهرسازی و معماری ایران ارسال می شود.

این عضو هیأت رییسه شورای شهر تهران گفت: این موضوعات به خوبی در شورای پنجم مورد توجه قرار گرفته و اقدامات زیادی در راستای اجرای این 4 هدف مورد توجه قرار گرفته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساخت 5 میدان گاه جدید در پایتخت/ کمبودبیش از 4400 پارکینگ محله ای در تهران

ساخت 5 میدان گاه جدید در پایتخت/ کمبودبیش از 4400 پارکینگ محله ای در تهران