مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 مهر 1399 ساعت 04:452020-09-26سياسي

بانک اطلاعات کتب دفاع مقدس لرستان تهیه می شود


مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس لرستان با اشاره به تهیه بانک اطلاعات کتب دفاع مقدس لرستان، گفت: اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس لرستان در نظر دارد بانک اطلاعاتی نویسند گان، - ایسنا/لرستان مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس لرستان با اشاره به تهیه بانک اطلاعات کتب دفاع مقدس لرستان، گفت: اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس لرستان در نظر دارد بانک اطلاعاتی نویسند گان، ناشران، ویراستاران و طرا حان کتب لرستانی را تهیه کند.

محسن رشیدی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: ارزش های دفاع مقدس بخشی از ارزش های اجتماعی در جامعه اسلامی محسوب می شوند که در مقطع زمانی خاصی به عنوان ارزش مطرح شده و حال با گذشت زمان، اهمیت حفظ آن ها بسیار با اهمیت تر است.

وی با بیان اینکه در زنجیره رسیدن کتاب دفاع مقدس به مخاطب، حلقه تبلیغ و معرفی باید بیش از اینها عمل کند، افزود: باید از تمام توان ابزارهای رسانه ای و فضای مجازی برای تبلیغ و جذب مخاطب کتاب دفاع مقدس استفاده کرد.

رشیدی با اشاره به تهیه بانک اطلاعات کتب دفاع مقدس لرستان، عنوان کرد: اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس لرستان در نظر دارد بانک اطلاعاتی نویسند گان، ناشران، ویراستاران و طرا حان کتب لرستانی را تهیه کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بانک اطلاعات کتب دفاع مقدس لرستان تهیه می شود

بانک اطلاعات کتب دفاع مقدس لرستان تهیه می شود