مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 مهر 1399 ساعت 04:402020-09-26سياسي

جانبازی با دردهایی ناگفته و نادیده


اسدالله موسیوند یکی از رزمندگان لرستانی دوران دفاع مقدس است که برای اعتقادات و وظایفش به جبهه جنگ رفته و بعد از اتمام آن برای دریافت سهمیه جانبازی به بنیاد شهید مراجعه نکرده و اکنون در گرانی های پیش آمده در مضیغه قرار دارد.

- ایسنا/لرستان اسدالله موسیوند یکی از رزمندگان لرستانی دوران دفاع مقدس است که برای اعتقادات و وظایفش به جبهه جنگ رفته و بعد از اتمام آن برای دریافت سهمیه جانبازی به بنیاد شهید مراجعه نکرده و اکنون در گرانی های پیش آمده در مضیغه قرار دارد.

اسدالله موسیوند، یکی از رزمندگان و ایثارگران دفاع مقدس است که سابقه 22 ماه حضور در مناطق عملیاتی را داشته و در منطقه عملیاتی میمک مورد تک شیمیایی دشمن قرار گرفته است، در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: برای دفاع از شرافت و انسانیت در جبهه ها حاضر شدم و هیچ گاه به دنبال دریافت سهمیه جانبازی و تعیین درصد مجروحیت نبوده و در تمام این سال ها برای درمان دردهای جسمی خود با هزینه شخصی اقدام کرده ام.

وی با بیان این که نوروز سال 65 در حالی که یک فرزند دو ساله داشتم بنا به فرمان رهبر کبیر انقلاب راهی جبهه شدم و در کنار رزم با دشمن به عنوان آرپیجی زن، چون به حرفه جوشکاری هم آشنایی داشتم، به طور داوطلبانه عملیات ساخت سوله برای مداوای مجروحان جنگی را نیز بر عهده گرفتم، عنوان کرد: در شب ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جانبازی با دردهایی ناگفته و نادیده

جانبازی با دردهایی ناگفته و نادیده