مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 مهر 1399 ساعت 04:352020-09-26ورزشي

بازیکنان استقلال نباید مغرور شوند/ «قایدی» نقش کلیدی خواهد داشت


مدافع سابق تیم فوتبال استقلال گفت: نباید دچار غرور شویم و فکر کنیم چون الاهلی را بردیم پاختاکور را هم به راحتی خواهیم برد.

- محمدرضا شکورزاده در گفت و گو با خبرنگار مهر و در مورد پیروزی سه بر صفر استقلال برابر الاهلی عربستان گفت: خوشحالم بعد از مدت ها یک بازی زیبا و دلچسب را در طول 90 دقیقه از استقلال شاهد بودیم.

در بازی های اخیر این تیم استقلال همیشه نیمه اول را به حریفانش واگذار می کرد و در نیمه دوم تلاش می کرد تا اشتباهاتش را جبران کند اما در این دیدار که واقعاً برای استقلال از اهمیت بالایی برخوردار بود آبی پوشان از دقیقه یک بازی تا سوت پایان پرتلاش و هجومی ظاهر شدند و اجازه خودنمایی به الاهلی را ندادند، خط حمله استقلال به اعتقاد من یکی از خطرناک ترین خط حمله های لیگ قهرمانان است.

دیاباته، مطهری و قائدی هر وقت پا به توپ می شدند دفاع الاهلی را به وحشت می انداختند و دیدیم دو گل از سه گل این بازی را قائدی و دیاباته به ثمر رساندند.

شکورزاده در مورد عملکرد سایر خطوط استقلال هم گفت: خط دفاع آبی پوشان بی نقص بود و باعث شدند تا این آرامش به دروازه بان تیم هم سرایت کند و دیدیم مدافعان و گلر استقلال نمایش قابل قبولی ارائه دادند در خط هافبک هم اسماعیلی، کریمی و ریگی بدون اشتباه بودند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازیکنان استقلال نباید مغرور شوند/ «قایدی» نقش کلیدی خواهد داشت

بازیکنان استقلال نباید مغرور شوند/ «قایدی» نقش کلیدی خواهد داشت