مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 مهر 1399 ساعت 04:352020-09-26سياسي

مشگلات ولکس رشت پس از 40 سال شنیده شد


به مناسبت هفته دفاع مقدس و به میزبانی سپاه، میز خدمت برای نخستین بار پس از گذشت چهل سال از انقلاب اسلامی در مسجد مالک اشتر محله صف سر رشت برگزار و اهالی محل مشکلات خود و منطقه را مطرح کررده که انتظار پیگیری دارند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، مردم، این محله رشت را با تالاب عینکش می شناسند، تالابی که درگذشته برای کشاورزان با آب خروشانش و برای مردمان با ماهی های فراوانش مایه خوشحالی و برکت بود و حالا برای ما جز ناراحتی و ضرر چیزی ندارد! پیرمرد ولکسی این ها را با ناامیدی خاصی بازگو می کند.

اینجا در مسجد مالک اشتر محله صف سر رشت هیاهوی خاصی برپاست چراکه پس از گذشت بیش از چهل سال از انقلاب اسلامی، این نخستین بار است که با میزبانی سپاه و به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس در این مسجد، میز خدمت دایر شده و مدیران دستگاه های اجرایی  یک به یک وارد مسجد می شوند و پشت میز مقدس خدمت مستقر می گردند.

  پیرمرد در پاسخ به سؤالم که چرا تالاب به این زیبایی را موجب ضرر و ناراحتی می داند می گوید سال هاست که تابستان ها به خاطر بوی بد فاضلاب رهاشده در آن و زمستان ها به خاطر  آب گرفتگی معابر اطرافش به سختی از کنار تالاب عبور و مرور می کردیم حالا هم که دیگر تجمع اراذل و مصرف مواد مخدر در حوالی دنج آن شده قوز بالا قوز.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشگلات ولکس رشت پس از 40 سال شنیده شد

مشگلات ولکس رشت پس از 40 سال شنیده شد