مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 مهر 1399 ساعت 04:252020-09-26ورزشي

فصل اثبات ادعای سرخابی ها فرارسید


«خوب یا بد، «بابا مسعود» تبدیل به انگیزه ای ناخواسته برای دو تیم استقلال و پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا شده است تا با رسیدن به موفقیت، حرف و ادعاهای مطروحه درباره رقیب را به اثبات برسانند.

- خوب یا بد، بابا مسعود تبدیل به انگیزه ای ناخواسته برای دو تیم استقلال و پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا شده است تا با رسیدن به موفقیت، حرف و ادعاهای مطروحه درباره رقیب را به اثبات برسانند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روزنامه شرق نوشت: رقابت های لیگ قهرمانان آسیا در شرایطی از امروز وارد مرحله یک چهارم نهایی می شود که از ایران فقط دو تیم استقلال و پرسپولیس توانستند خودشان را از مرحله گروهی بالا بکشند.

استقلال امروز به مصاف پاختاکور می رود و پرسپولیس هم فردا با السد، یکی دیگر از تیم های مدعی قهرمانی در آسیا، رقابت می کند.

از آنجا که بعد از این مرحله، رقبا طبق قرعه کشی مشخص می شوند، این احتمال می رود که نمایندگان ایران در صورت برتری در این دیدار، در یک چهارم نهایی به هم بخورند و داربی ایرانی این بار در لیگ قهرمانان آسیا رقم بخورد.

با این حال و پیش از رسیدن به آن مرحله، هر دو تیم استقلال و پرسپولیس محکوم به موفقیت هستند.

آنها در آخرین بازی خود حسابی درخشیدند و در مجموع با هفت گل از سد نمایندگان عربستان و امارات عبور کردند تا اسمشان را در حد مدعی مطرح کن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فصل اثبات ادعای سرخابی ها فرارسید

فصل اثبات ادعای سرخابی ها فرارسید