مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 مهر 1399 ساعت 02:152020-09-25سياسي

لزوم بازگشت به ارزش های دوران دفاع مقدس


نماینده مردم شهرستان های کیار، اردل، فارسان و کوهرنگ در مجلس با بیان اینکه دوران دفاع مقدس اشرافی گری وجود نداشت، گفت: باید همان فرهنگ ایثار، - پیغام فتح قدرت الله حمزه امروز در گفت وگو با خبرگزاری فارس در شهرکرد با اشاره به هفته دفاع مقدس و نقش مردم در جنگ گفت: اگر مردم فعالانه در جنگ 8 ساله دفاع مقدس حضور نداشتند، ایران در جنگ پیروز نمی شد.

ما پیروزی در جنگ را مدیون مردم هستیم که شامل حال عموم مردم، بسیج، سپاه و .

می شود.

نماینده مردم شهرستان های کیار، اردل، فارسان و کوهرنگ در مجلس با بیان اینکه افتخار پیروزی در جنگ دفاع مقدس برای مردم است، ادامه داد: مسؤولان زمان جنگ نیز واقعا همکاری می کردند اما نه به اندازه مردم و قشر عادی و مستضعف، این است که فرهنگ ایثار و از خودگذشتگی به درستی به نسل جوان انتقال نیافت و حق مطلب ادا نشد.

وی ادامه داد: همان روحیه انقلابی دهه های پنجاه و شصت نیز امروز هم در بین جوانان کشور وجود دارد و اگر امروز هم خطری کشور را تهدید کند جوانان امروزی مجددا حماسه آفرینی خواهند کرد.

حمزه با بیان اینکه دوران دفاع مقدس اشرافی گری وجود نداشت، تصریح کرد: در آن دوران، ساده زیستی، از خود گذشتگی، برادری، وحدت و ایثار بود، ما باید همان فرهنگ را اکنون نیز در جامعه پیاده کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم بازگشت به ارزش های دوران دفاع مقدس

لزوم بازگشت به ارزش های دوران دفاع مقدس