مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 مهر 1399 ساعت 00:502020-09-25سياسي

نگاهی به زوایای پنهان نقش آیت الله هاشمی در دفاع مقدس


ذوابعاد بودن نسبت هاشمی رفسنجانی با دفاع مقدس، یعنی ارتباط با بخش های مختلف سیاسی، اداری، دیپلماسی و نظامی کشور، باعث شده بود او درکی عملی و واقع بینانه درباره جنگ داشته باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ روزنامه ایران در شماره امروز خود نوشت: بزرگ ترین آسیبی که می تواند متوجه دفاع مقدس شود، نه گزارش های مغرضانه رسانه های خارجی، بلکه رویکردهای سیاسی و سلبی و تحریف های عامدانه ای است که از برخی رسانه ها و تریبون های رسمی اعمال می شود.

نادیده گرفتن و به طور کلی مسکوت گذاشتن نقش آیت الله هاشمی رفسنجانی در جنگ تحمیلی، مصداق بارز و تام و تمام این تحریف عامدانه و یکسویه نگری در روایت این رویداد بزرگ ملی است.

چه بسا اگر تأکید رهبر معظم انقلاب مبنی بر عاقلانه و مدبرانه خواندن پذیرش قطعنامه 598 از سوی امام خمینی(ره) نبود، امسال هم شاهد تکرار سیل تخریب ها علیه آیت الله هاشمی رفسنجانی مبنی بر تحمیل قطعنامه و جام زهر به امام بودیم.

هرچند حتی این تأکید فصل الخطاب رهبر معظم انقلاب هم نتوانست مدعیان را از تکرار تحریف های خود بازدارد.

به عنوان مثال، یک رسانه تندرو با این ادعا که پذیرش قطعنامه مدبرانه بود، اما تحمیل آن غیر مسئولانه تلاش کرد به نوعی از فصل الخطاب رهبری عبور کند تا بار دیگر بتواند تهمت های خود علیه هاشمی رفسنجانی را تکرار کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نگاهی به زوایای پنهان نقش آیت الله هاشمی در دفاع مقدس

نگاهی به زوایای پنهان نقش آیت الله هاشمی در دفاع مقدس