مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 مهر 1399 ساعت 00:352020-09-25اقتصادي

بهسازی باند اصلی فرودگاه اردبیل/ 110میلیارد تاکنون هزینه شده است


برای اجرای بهسازی باند اصلی فرودگاه اردبیل تاکنون 110 میلیارد تومان اعتبار هزینه شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، به نقل از استانداری اردبیل ، اکبر بهنام جو در جریان بازدید از روند اجرای باند اصلی فرودگاه اردبیل اظهار کرد: برای اجرای این باند که از دو سال گذشته عملیات آن در حال انجام بوده، تاکنون 110 میلیارد تومان اعتبار هزینه شده و برای تکمیل آن به حدود90 میلیارد تومان دیگر نیاز است.

وی افزود: در سال های اخیر فرودگاه اردبیل به لحاظ مشخصات فنی در حال ارتقاء بوده و بهسازی باند اصلی فرودگاه از جمله این اقدامات است.

استاندار اردبیل بیان کرد: با اتمام عملیات بهسازی باند فرودگاه،  پروازهای بیشتری را  در استان شاهد خواهیم بود و خدمت رسانی به گردشگران و مردم استان با کیفیت بهتر ارائه می شود.

وی تصریح کرد: عملیات بهسازی باند اصلی فرودگاه اردبیل به شکل تخصصی انجام می شود، به طوری که  اقداماتی در روند آسفالت انجام شده که طول عمر آسفالت به 30 سال برسد و در این مدت مشکل اساسی برای باند فرودگاه نخواهیم داشت.

بهنام جو به اقدامات دیگر در راستای تجهیز فرودگاه اردبیل اشاره کرد و افزود: در سال گذشته 45 میلیارد تومان تامین اعتبار برای دستگاه های ناوبری فرودگاه و ارتقاء و تقویت آیرلس اختصاص یافت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهسازی باند اصلی فرودگاه اردبیل/ 110میلیارد تاکنون هزینه شده است

بهسازی باند اصلی فرودگاه اردبیل/ 110میلیارد تاکنون هزینه شده است