مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 4 مهر 1399 ساعت 22:252020-09-25بين الملل

امارات: اسراییل طرح الحاق را تا ابد به تعویق نمی اندازد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو به نقل از الشرق نیوز، انور قرقاش وزیر مشاور در وزارت خارجه امارات متحده عربی در سخنانی ادعا کرد که سران این کشور با نخست وزیر رژیم صهیونیستی بر سر موضوعات مختلف از جمله راه حل سیاسی مسئله فلسطین بویژه درباره چگونگی .

- مقام وزارت خارجه امارات با بیان اینکه ما از ابتدا می دانستیم که توافق با اسراییل به مزاج فلسطینی ها خوش نخواهد آمد مدعی شد با این حال امارات از طریق این توافق قادر خواهد بود تا بیشتر به فلسطینی ها کمک کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو به نقل از الشرق نیوز، انور قرقاش وزیر مشاور در وزارت خارجه امارات متحده عربی در سخنانی ادعا کرد که سران این کشور با نخست وزیر رژیم صهیونیستی بر سر موضوعات مختلف از جمله راه حل سیاسی مسئله فلسطین بویژه درباره چگونگی اجرای حل دودولتی اختلاف نظر دارند.

این وزیر دستگاه سیاست خارجی امارات متحده با وجود عادی سازی مقامات کشورش با رژیم صهیونیستی و ثبت توافق سازش با رژیم اشغالگر بر لزوم تشکیل کانال های ویژه مذاکراتی با صهیونیست ها تاکید کرد و گفت که تاکنون اعمال تحریم از سوی کشورهای عربی بر این رژیم جوابگو نبوده است و بایستی راه مذاکره دنبال شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امارات: اسراییل طرح الحاق را تا ابد به تعویق نمی اندازد

امارات: اسراییل طرح الحاق را تا ابد به تعویق نمی اندازد