مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 4 مهر 1399 ساعت 22:202020-09-25فرهنگي

جشنواره زوریخ، ریسکی برای نجات سینما یا فاجعه ای نزدیک


جشنواره فیلم زوریخ اولین جشنواره سینمایی در دوران کروناست که با حضور گسترده مخاطبان و سینماگران و با پروتکل های بهداشتی نه چندان سختگیرانه برگزار می شود.

- جشنواره فیلم زوریخ اولین جشنواره سینمایی در دوران کروناست که با حضور گسترده مخاطبان و سینماگران و با پروتکل های بهداشتی نه چندان سختگیرانه برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، هفتاد و هفتمین جشنواره فیلم ونیز با تمهیدات خاص تحت تاثیر شیوع کرونا، از تاریخ 2 تا 12 سپتامبر (12 تا 22 شهریور 1399) به عنوان اولین جشنواره سینمایی شاخص سینمای جهان به صورت حضوری در دوران شیوع بحران کرونا برگزار شد تا آغازی دوباره برای سینمایی رقم بزند که حداقل در شش ماه گذشته آسیب های جدی از بحران کرونا دیده است.

جشنواره ونیز البته با پروتکل های سختگیرانه ای چون استفاده اجباری از ماسک، نمایش فیلم ها با رعایت فاصله اجتماعی، تب سنجی از شرکت کنندگان، انجام دوبار تست کرونا برای مهمانان بین المللی خارج از اتحادیه اروپا، کاهش شمار عکاسان خبری و برگزاری نشست های مطبوعاتی به صورت مجازی یا با حداقل تعداد خبرنگاران با موفقیت برگزار شد تا راه را برای سایر جشنواره ها هموار کند.

پس از ونیز، چهل و پنجمین جشنواره فیلم تورنتو از 10 تا 19 سپتامبر (20 تا 29 شهریور) در کانادا برگزار شد که البته این رویداد سینمایی به صورت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جشنواره زوریخ، ریسکی برای نجات سینما یا فاجعه ای نزدیک

جشنواره زوریخ، ریسکی برای نجات سینما یا فاجعه ای نزدیک