مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 4 مهر 1399 ساعت 20:452020-09-25حوادث

ایست، دربست تا زاچ و داربست


روستاهای زاچ و داربست بشاگرد که در سیل دی ماه 98 شرق هرمزگان دچار خسارت های فراوانی شد بعد از گذشت ماه ها از سیل، در حسرت تکمیل اقدامات اساسی برای اسکان دائم و بهبود شرایط زندگی ساکنانش مانده است.

- ایسنا/هرمزگان روستاهای "زاچ و داربست" بشاگرد که در سیل دی ماه 98 شرق هرمزگان دچار خسارت های فراوانی شد بعد از گذشت ماه ها از سیل، در حسرت تکمیل اقدامات اساسی برای اسکان دائم و بهبود شرایط زندگی ساکنانش مانده است.

دو روستای زاچ و داربست در غربی ترین نقطه بشاگرد هرمزگان با فاصله بیش از 270 کیلومتر با مرکز این شهرستان قرار دارد؛ این روستاها را که می توان دورترین روستاهای بشاگرد، از بعد مسافتی نامید که با مرکز شهرستان سیریک تنها 60 کیلومتر فاصله دارد.

اواخر دیماه 98 بود که شرق هرمزگان بویژه جاسک و بشاگرد به دلیل بارش شدید باران و وقوع سیلاب متحمل خسارت های هنگفتی شد و بخشی از منازل مسکونی روستاییان آسیب دید، زاچ و داربست واقع در غربی ترین نقطه بشاگرد نیز جزو روستاهایی بودند که در این سیل ویرانگر دچار آسیب و خسارت شدند به طوری مجبور به تخلیه روستا شدند.

اهالی این روستا برای گذران زندگی موقت به همت هلال احمر و سپاه درمکانی دیگری به نام بیرکلمی که یک دشت باز بود، چادر زدند و این امر موجب شد توجه بیشتری به وضعیت سیل زدگان این مناطق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایست، دربست تا زاچ و داربست

ایست، دربست تا زاچ و داربست