مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 4 مهر 1399 ساعت 19:552020-09-25سياسي

صنعاء:جامعه بین المللی به وجود القاعده و داعش در بدنه دولت مستعفی یمن واقف است


رییس شورای عالی سیاسی یمن با بیان اینکه جامعه بین المللی به وجود القاعده و داعش در بدنه دولت مستعفی یمن واقف است، گفت سازمان ملل باید مواضع منطقی در چارچوب احترام به شرافت، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، رییس شورای عالی سیاسی یمن طی نطقی به مناسبت گرامیداشت پنجاه و هشتمین سالروز انقلاب 26 سپتامبر یمن که به سرنگونی پادشاهی متوکلی یمن در این کشور منجر شد، گفت که اگر کسانی بودند که از این انقلاب صیانت می کردند، پنجاه و هشت سال زمان کافی بود تا یمن در جمع کشورهای ثروتمند، قوی و پیشرفته جای گیرد.

بر اساس گزارش پایگاه خبری المسیره ، مهدی المشاط گفت: امروز ما به شصتمین سال قیام 26 سپتامبر نزدیک می شویم و متوجهیم که این انقلاب دستخوش تحولات و دسیسه هایی شد که به امیدها و آرمان های این انقلاب ضربه زد .

وی افزود: زمام انقلاب 26 سپتامبر 1962 میلادی به افراد بی انصافی سپرده شده بود  که بیش از نیم قرن، خانواده ای حکومت کردند و تا خرخره غرق فساد بودند و رنج امروز ما نتیجه نفوذها و دسیسه های خارجی است که انقلاب 26 سپتامبر را هدف قرار داد .

المشاط تاکید کرد: داعیان انقلاب 26 سپتامبر که مزدور بیگانگان بودند عمداً اصول و آرمان های انقلاب آن را از بین بردند و در به روی دخالت خارجی در امور کشور گشودند و هیچ چیز مانند افتادن در دام سرسپردگی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صنعاء:جامعه بین المللی به وجود القاعده و داعش در بدنه دولت مستعفی یمن واقف است

صنعاء:جامعه بین المللی به وجود القاعده و داعش در بدنه دولت مستعفی یمن واقف است