مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 4 مهر 1399 ساعت 19:152020-09-25سياسي

حاجی بابایی: شرایط برای اجرای کامل همسان سازی حقوق بازنشستگان مهیاست


رییس کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس گفت که در حال حاضر دولت و به ویژه آقای دکتر نوبخت آمادگی کامل برای اجرایی کردن مصوبه مجلس را دارند.

- رییس کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس گفت که در حال حاضر دولت و به ویژه آقای دکتر نوبخت آمادگی کامل برای اجرایی کردن مصوبه مجلس را دارند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حمیدرضا حاجی بابایی از جلسه خود با محمدباقر نوبخت در مورد همسان سازی حقوق بازنشستگان خبر داد و گفت: اکنون که دولت اراده کرده است که مواد 12 و 30 قانون برنامه ششم اجرایی شود، باید کمک کنیم تا این قانون دقیقا اجرا شود.

وی افزود: ماده 12 در مورد همسان سازی حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی اجرایی شده است و در حال حاضر در آستانه اقدام برای اجرایی کردن ماده 30 قانون برنامه ششم قرار گرفته ایم.

در حال حاضر دولت و به ویژه آقای دکتر نوبخت آمادگی کامل برای اجرایی کردن مصوبه مجلس را دارند.

وی در ادامه تاکید کرد: باید همه مساعدت کنیم که این اقدام که حکم قانون برنامه ششم و درخواست بازنشستگان عزیز لشگری و کشوری بوده است، محقق شود.

رییس کمیسیون برنامه و بودجه خاطرنشان کرد: مقرر شده است از محل قانون بودجه (بند واو تبصره 2)، همسان سازی حقوق بازنشستگان کشوری و لشگری در قانون بودجه 1399، مستند به ماده 12 قانون برنامه ششم، که 50 هزار میلیارد تومان پیش بینی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حاجی بابایی: شرایط برای اجرای کامل همسان سازی حقوق بازنشستگان مهیاست

حاجی بابایی: شرایط برای اجرای کامل همسان سازی حقوق بازنشستگان مهیاست