مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 4 مهر 1399 ساعت 19:002020-09-25سياسي

نیروی دریایی اقتصاد کشور را حفظ کرد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، امیر دریادار حبیب اله سیاری با حضور در برنامه گفتگوی سیاسی که به مناسبت هفته دفاع مقدس از محل دفتر معاونت هماهنگ کنندگی ارتش روانه آنتن رادیو گفتگو شد، - معاون هماهنگ کننده ارتش گفت: نیروی دریایی ابعاد مختلف دارد و فقط مسئولیت نظامی ندارد؛ بلکه همزمان با عملیات های نظامی، بُعد اقتصادی کشور را حفظ می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، امیر دریادار حبیب اله سیاری با حضور در برنامه گفتگوی سیاسی که به مناسبت هفته دفاع مقدس از محل دفتر معاونت هماهنگ کنندگی ارتش روانه آنتن رادیو گفتگو شد، با اشاره به بیش از 1000 موشک گران قیمتی که عراقی ها برای ممانعت از صادرات نفتی ایران استفاده کردند، گفت: قیمت این ها شوخی نیست، ولی تنها 200 عدد از این موشک ها اصابت کرد.

حال آنکه ما در این 8 سال 10 هزار کشتی را از جزیره خارک تا بندر امام (ره) همراهی کردیم و از میان این 200 کشتیِ مورد اصابت قرار گرفت اما 180 کشتی را نجات دادیم و فقط 20 فروند کشتی تلفات داشتیم.

این روند در جنگ های دنیا نمونه و این موفقیت بسیار مهم است.

دریادار سیاری با اشاره به سخنی از رهبر معظم انقلاب که فرموده بودند نیروی دریایی در عملیات ها اقتصاد کشور را سالم نگه داشته است و حتی امروز هم در خلیج عدن چنین رویکردی از سوی نیروی ارتش جمهوری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نیروی دریایی اقتصاد کشور را حفظ کرد

نیروی دریایی اقتصاد کشور را حفظ کرد