مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 4 مهر 1399 ساعت 18:502020-09-25سياسي

شرط ایران پذیرفته نشود عمره نمی رویم


رییس سازمان حج و زیارت همزمان با تصمیم عربستان برای برقراری دوباره عمره گفت: ازسرگیری عمره زائران ایرانی منوط به پذیرش شروط جمهوری اسلامی از سوی عربستان است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایسنا و به نقل از سازمان حج و زیارت، علی‌رضا رشیدیان در حاشیه کنگره لاله‌های سفید به مناسبت بزرگداشت شهدای منا و هفته دفاع مقدس که به همت بنیاد شهید و امور ایثارگران، بعثه مقام معظم رهبری و سازمان حج و زیارت برگزار شد، درباره برقراری دوباره عمره از سوی عربستان پس از یک دوره توقف تحت تاثیر پاندمی کووید 19 گفت: بر اساس اعلام عربستان از سیزدهم مهرماه مراسم عمره دوباره برقرار می‌شود.

بنا بر تصمیمی که دولت عربستان برای بازگشایی عمره گرفته، حضور زائران در سه مرحله شامل اتباع داخلی، اتباع خارجی مقیم عربستان و دیگر کشور‌های مسلمان است، در مجموع برای عمره امسال جمعیتی در حدود یک میلیون و 560 هزار نفر پیش‌بینی شده است.

وی افزود: شروط جمهوری اسلامی ایران اول تضمین امنیت، آرامش و کرامت زائران ایرانی و راه‌اندازی کنسولگری یا دفتر حافظ منافع جمهوری اسلامی ایران برای حمایت‌های کنسولی از اتباع ایرانی در حین اقامت در کشور عربستان سعودی است وتا زمان تحقق این شروط، اعزام سفر عمره انجام نمی‌شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شرط ایران پذیرفته نشود عمره نمی رویم

شرط ایران پذیرفته نشود عمره نمی رویم