مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 4 مهر 1399 ساعت 18:452020-09-25سياسي

وضعیت آب روستاهای دیشموک دیگر قابل تحمل نیست/آبفا به داد مردم برسد


مسئله دیگری که در بخش ما به یک معضل تبدیل شده است بحث آب روستاییان است که آب روستاها به خاطر فرسوده شدن شبکه روستایی هر روز مورد اعتراض مردم است - به گزاری خبرگزاری فارس از دیشموک، حجت الاسلام علی اکبر راوند در خطبه های نماز جمعه امروز دیشموک اظهار کرد: رعایت فاصله اجتماعی و پروتکل های بهداشتی وظیفه همه ماست.

وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری برای هفته دفاع مقدس گفت: فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص هفته دفاع مقدس فرمایشات پر معنایی است.

علی اکبر راوند گفت: اگر در حال حاضر دشمن از ایران اسلامی وحشت دارد به خاطر وظیفه شناسی و اقتدار رزمندگان در 8 سال دفاع مقدس بود و اجازه خودنمایی به تمام دنیا را ندادند.

وی با اشاره به چرایی ناکامی دشمن از رسیدن به اهدافش عنوان کرد: انسان نقش بسیار حساس و شگفت انگیز رهبری و فرماندهی امام بزرگوار را تشخیص می دهد و شخصیت امام، نفوذ معنوی امام و صداقت و معصومیت بیان امام که وقتی حرف می زد آثار معصومیت و صداقت بیان امام برای همه آشکار بود، یعنی حضرت امام یکی از عوامل اصلی بود که صدام نتوانست به اهدافش برسد و قاطعیت بی نظیر امام در آزادی خرمشهر و شکسته شدن حصر آبادان بی بدیل بود.

امام جمعه دیشموک گفت: نظام ما بعد از 8 سال دفاع مقدس پیشرفت قابل توجهی داشته و خودکفایی ما با ما می توانیم مورد ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وضعیت آب روستاهای دیشموک دیگر قابل تحمل نیست/آبفا به داد مردم برسد

وضعیت آب روستاهای دیشموک دیگر قابل تحمل نیست/آبفا به داد مردم برسد