مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 4 مهر 1399 ساعت 16:402020-09-25فرهنگي

مسجد جامعی: همیشه افسوس از دست دادن فیلمسازی چون کیارستمی را خوردم


احمد مسجدجامعی عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت: فیلم «کیارستمی و عصای گمشده» اثر خوب و دیدنی بود که می توان نکات بسیاری را از نوع دیدگاه کیارستمی به مقوله آموزش، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازجی پلاس؛ به نقل از ایرنا، احمد مسجدجامعی عضو شورای اسلامی شهر تهران معتقد است عباس کیارستمی از جمله فیلمسازان در سینمای ایران است که با آثار تولیدی و نوشتاری که از خود به جای گذاشت، نوع دیگر نگریستن به دنیا و تفاوت دیدگاه را به مخاطب خود آموخت.

احمد مسجد جامعی، در آیین رونمایی از فیلم کیارستمی و عصای گمشده با بیان این مطلب درباره فیلم، گفت: این فیلم نگاه کلی و متفاوت کیارستمی به آموزش را نشان می داد.

اما از دل این نگاه می توان به نکات بسیاری از جمله قائل بودن به تفاوت نگاه در زندگی رسید که این تفاوت نگاه های مختلف در حوزه هایی چون تحصیل، پژوهش و یا حتی شهرسازی را شامل می شد.

وی ادامه داد: به اعتقاد من این فیلم توانست نوع دیگری از دیدگاه او به زندگی را به مخاطب نشان دهد و با دیدن این فیلم بیش از همیشه افسوس از دست دادن فیلمسازی چون کیارستمی را خوردم.

به اعتقاد من همه سینماگران جای خود را در سینما دارند اما کیارستمی انسانی صاحب نظر بود و با تماشای آثاری که از خود به جای گذاشت می توان زندگی را به گونه دیگری به نظاره نشست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسجد جامعی: همیشه افسوس از دست دادن فیلمسازی چون کیارستمی را خوردم

مسجد جامعی: همیشه افسوس از دست دادن فیلمسازی چون کیارستمی را خوردم