مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 4 مهر 1399 ساعت 15:552020-09-25فرهنگي

برگزاری عصر شعر دفاع مقدس در شهرستان پارس آباد


به مناسبت گرامیداشت چهلمین سالگرد هفته دفاع مقدس، عصر شعر دفاع مقدس با موضوع چلچراغ پایداری در پارس آباد برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، به مناسبت گرامیداشت چهلمین سالگرد هفته دفاع مقدس، به همت کانون بسیج هنرمندان و با مشارکت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان پارس آباد، عصر شعر دفاع مقدس با موضوع چلچراغ پایداری برگزار شد.

در این مراسم از برگزیدگان مسابقه عکس محرم با حضور شاعران وخانواده های معظم شهدا و هنرمندان در سالن اجتماعات اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان پارس آباد تجلیل شد.

  انتقال ارزش های دفاع مقدس به نسل جوان مجتبی هاتف، رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان پارس آباد در این مراسم ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم، اظهار کرد: انتقال ارزش های دفاع مقدس به نسل جوان از مهم ترین رسالت های هنرمندان به ویژه شاعران است.

وی ادامه داد: هنرمندان به عنوان پاسداران خط مقدم مقابله با دشمن در جنگ نرم باید به بهترین شکل ممکن در این عرصه انجام وظیفه کنند.

رییس فرهنگ و ارشاد شهرستان پارس آباد به نقش حماسه عظیم عاشورا در معنویت دفاع مقدس، بیان کرد: عصر شعر چلچراغ پایداری به شعر عاشورایی اختصاص دارد که با حضور شاعران پیشکسوت و جوانان شهرستان در دو بخش شعر ترکی و فارسی برگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری عصر شعر دفاع مقدس در شهرستان پارس آباد

برگزاری عصر شعر دفاع مقدس در شهرستان پارس آباد