مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 4 مهر 1399 ساعت 15:302020-09-25اجتماعي

هراز ساعت 19 یکطرفه می شود/ ترافیک سنگین و پرحجم در محور هراز


ایرج کهریزی فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران دقایقی پیش در گفت و گو با خبرنگار فارس در پردیس در خصوص اوضاع ترافیکی محورهای هراز، فیروزکوه، امام رضا(ع) و بزرگراه حرم به حرم، اظهار کرد: هم اکنون تردد انواع وسایل نقلیه از شمال به جنوب محور هراز سنگین و پرحجم در جریان است و به همین دلیل محدویت تردد در این محور اعمال می شود.

وی گفت: محور هراز از ساعت 18 از رودهن به سمت آب اسک و از ساعت 19 از آب اسک به سمت رودهن به صورت یک طرفه در خواهد آمد و این محدودیت تا ساعت 12 بامداد ادامه خواهد داشت.

کهریزی افزود: عبور و مرور انواع وسایل نقلیه از دو لاین رفت و برگشت محور فیروزکوه نیمه سنگین و روان گزارش شده و خوشبختانه گره ترافیکی در این محور مشاهده نمی شود.

فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران ادامه داد: آمد و شد انواع وسایل نقلیه از محور امام رضا(ع) و بزرگراه حرم به حرم، روان و عادی در جریان است و خودروها به مرور و بدون مشکل در حال عبور از این محورها هستند.

کهریزی با بیان اینکه حادثه خاصی در محورهای مواصلاتی شرق استان رخ نداده، تاکید کرد: هموطنان با رعایت کامل مقررات راهنمایی و رانندگی، رعایت فاصله طولی مناسب نسبت به خودروهای جلویی، رعایت مدیریت زمان سفر، عدم ارتکاب تخلفات حادثه ساز به ویژه تغییر ناگهانی مسیر بزرگراهی به ویژه در آزادراه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هراز ساعت 19 یکطرفه می شود/ ترافیک سنگین و پرحجم در محور هراز

هراز ساعت 19 یکطرفه می شود/ ترافیک سنگین و پرحجم در محور هراز