مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 4 مهر 1399 ساعت 14:452020-09-25ورزشي

وزنه برداری زنجان زیر سایه سنگین کرونا/ وزنه برداری زنجان خانه ندارد


مسؤول کمیته مربیان وزنه برداری استان زنجان گفت: از 200 ورزشکاری که در عرض چند سال استعدادیابی شد، بالاجبار به استراحت رفتند که بازگشت دوباره آنها کار سختی است.

- علی نصرتی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در زنجان با اشاره به اینکه با همه گیر شدن ویروس کرونا، زندگی همه مردم تحت تاثیر قرار گرفت، اظهار کرد: برای کمک به ریشه کنی کرونا تیمی از ورزشکاران گرد هم آمدند و با حضور 350 نفر ضدعفونی شهر انجام شد که البته تا حدودی تاثیرگذار هم بود.

مسؤول کمیته مربیان وزنه برداری استان زنجان با اشاره به اینکه پس از این مرحله تا حدودی پیک اول کرونا فروکش کرد و باشگاه ها بازگشایی شدند، اضافه کرد: متاسفانه پس از چند روز پیک دوم کرونا آغاز شد و دوباره باشگاه ها تعطیل شد.

نصرتی با اشاره به اینکه به خاطر جلوگیری از افت ورزشکاران ملی در ایام تعطیلی باشگاه ها، تمرینات به صورت اختصاصی با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار شد، اضافه کرد: اما با این حال کرونا تاثیر خود را بر ورزش گذاشت و از 200 ورزشکاری که در عرض چند سال استعدادیابی شد، بالااجبار به استراحت رفتند که بازگشت دوباره آنها کار سختی است.

وی با اشاره به اینکه کرونا آسیب مالی و نیروی انسانی به ورزش وزنه برداری زد، افزود: البته آسیب نیروی انسانی به لحاظ زحماتی که برای ورزشکاران کشیده شده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزنه برداری زنجان زیر سایه سنگین کرونا/ وزنه برداری زنجان خانه ندارد

وزنه برداری زنجان زیر سایه سنگین کرونا/ وزنه برداری زنجان خانه ندارد