مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 4 مهر 1399 ساعت 12:252020-09-25اقتصادي

مهم ترین موانع تولید محتوا در فضای مجازی چیست؟


کارشناسان رسانه و تولید محتوا معتقدند بلاتکلیفی و نگاه سلبی نهادهای بالادستی، نظارت و سیاست گذاری تولید محتوا از جمله موانع شکل گیری جدی تولید محتوا در فضای مجازی است.

- کارشناسان رسانه و تولید محتوا معتقدند بلاتکلیفی و نگاه سلبی نهادهای بالادستی، نظارت و سیاست گذاری تولید محتوا از جمله موانع شکل گیری جدی تولید محتوا در فضای مجازی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، یکی از لازمه های رشد اقتصادی، ضرورت تولید است.

با افزایش منابع حقیقی و حقوقی تولید محتوا و تسهیل فعالیت های آن ها از جمله آنهاست، اما هنوز هم راه زیادی برای طی کردن دارد.

همچنین در حالی که زنگ آغاز شبکه ملی اطلاعات چند سالی است که زده شده، یکی از تکه های اصل این پازل، موضوع محتوای بومی است که مسوولان وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات نیز همواره به آن تاکید داشتند.

در این راستا به نقل از وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، پنجاه و ششمین نشست نقد و اندیشه با موضوع تولید محتوا در فضای مجازی با حضور حافظ حکمی، عضو هیئت مدیره تلویزیون اینترنتی تیوا و جلال سمیعی، کارشناس و مشاور تولید محتوا و رسانه برگزار شد.

تولید محتوا در فضای مجازی چند لایه حکمی در تعریف تولید محتوا در فضای مجازی گفت: تولید محتوا در فضای مجازی چند لایه متفاوت دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مهم ترین موانع تولید محتوا در فضای مجازی چیست؟

مهم ترین موانع تولید محتوا در فضای مجازی چیست؟