مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 4 مهر 1399 ساعت 11:152020-09-25سياسي

لزوم تسهیل در تحقق جهش تولید/ ادارات مردم را اذیت نکنند


امام جمعه دیر با تاکید بر لزوم تسهیل در خدمات دهی به مردم و تحقق جهش تولید، گفت: امروز به مدیریت جهادی و روحیه دوران دفاع مقدس نیاز داریم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام سیدعلی حسینی در خطبه های نمازجمعه این هفته بندر دیر، با گرامیداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس، اظهار داشت: بهترین کار در هفته دفاع مقدس گرامیداشت یاد شهدا است.

امام جمعه بندر دیر با بیان اینکه دشمن با تحریم ها و فشارها به دنبال به ستوه آوردن و به خیابان کشاندن مردم است، افزود: عده ای هم در داخل عامدانه یا ناآگانه با دشمن هم دستی کرده و در راستای اهداف آنها عمل می کنند.

وی با اعلام اینکه امروز با جنگ روانی و اقتصادی دشمن مواجه هستیم، ادامه داد: کسانی که می خواهند مردم را ناراضی کنند به عنوان همدست دشمن و در راستای اهداف دشمن حرکت می کنند و باید با آنها برخورد شود.

ادارات مردم را این گونه رنج ندهند امام جمعه بندر دیر با تاکید بر لزوم تجلیل از پیشکسوتان دفاع مقدس، افزود: برخی از این عزیزان در زندگی روزمره خود دچار مشکل هستند و بعضی نیز گرفتار برخی ادارات و دستگاه ها هستند.

وی عنوان کرد: انسان نگاه می کند زمین خواران عمده رها هستند و به ریش همه ما می خندند آن وقت یک جانباز پیشکسوت ما که سال ها در جبهه فرماندهی کرده بخاطر 100 متر زمین برای او پرونده سازی می کنند و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم تسهیل در تحقق جهش تولید/ ادارات مردم را اذیت نکنند

لزوم تسهیل در تحقق جهش تولید/ ادارات مردم را اذیت نکنند