مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 4 مهر 1399 ساعت 11:152020-09-25سياسي

لزوم قراردادن وصیت نامه امام (ره) و متن بیانیه گام دوم در کتاب های درسی


باید توصیه های امام خمینی (ره) در وصیت نامه الهی سیاسی شان به دولتمردان و نیز متن و محتوای کامل بیانیه گام دوم جزء متون کتاب های درسی قرار گیرد تا نسل های آینده برای اداره کشور به حقایق انقلاب اسلامی و راه های رسیدن به مقصد و برون .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اقلید، حجت الاسلام محمدصادق طالبی در آیین عبادی سیاسی نمازجمعه امروز این شهر با گرامی داشت هفته دفاع مقدس، از ارزش و جایگاه آن سخن گفت و با اشاره به تعبیر مقام معظم رهبری درزمینه اهمیت و بزرگی کار رزمندگان در دفاع مقدس، اظهار داشت: شناخت رزمندگان اسلام، که چه گوهر نابی بودند، در گرو شناخت و عظمت کار آن هاست.

وی شهدایی همچون سلیمانی، حججی ها، فهمیده ها، همت ها، باکری ها، حیدریان ها، صیادها، نامجوها و.

را ثمره دفاع مقدس خواند و با اشاره به ارزش کار هریک از آن ها، گفت: سلیمانی خودش به تنهایی یک مکتب شد و بلندای نبوغ دفاع مقدس ایران اسلامی تا سوریه، عراق، لبنان و.

پر کشید و همه جا از خود یادگاری دارد.

امام جمعه اقلید به تأکید مقام معظم رهبری در مراقبت و هوشیاری لازم برای جلوگیری از نفوذ و تحریف حقایق دفاع مقدس و مخدوش کردن آن اشاره و به استناد فرمایش ایشان، تصریح کرد: وظیفه همه به ویژه انقلابیون متعهد و متدین است که با زنده نگه داشتن یاد و نام شهدا و انقلاب مانع تحریف و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم قراردادن وصیت نامه امام (ره) و متن بیانیه گام دوم در کتاب های درسی

لزوم قراردادن وصیت نامه امام (ره) و متن بیانیه گام دوم در کتاب های درسی