مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 4 مهر 1399 ساعت 11:152020-09-25سياسي

ضرورت برخورد با افراد سهل انگار در رعایت بهداشت عمومی


با توجه به اینکه به صورت مستمر تذکر استفاده از ماسک داده شده باید با افراد سهل انگار برخورد لازم صورت بگیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از فیروزآباد، آیت الله سید عزیزاله هاشمی زاده ظهر امروز در خطبه های عبادی، سیاسی نماز جمعه فیروزآباد با اشاره به رعایت پروتکل های بهداشتی را با دقت انجام داده و استفاده از ماسک را در دستور کار خود قرار دهند و با توجه به اینکه به صورت مستمر تذکر استفاده از ماسک داده شده باید با افراد سهل انگار برخورد لازم صورت بگیرد.

امام جمعه فیروزآباد بر رعایت نظافت و فاصله گذاری اجتماعی تأکید کرد و ادامه داد: اینها رعایت نکاتی است که تا پایان اپیدمی باید رعایت شود.

هاشمی زاده در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به جنگ هشت ساله از نگاه مقام معظم رهبری اظهار داشت: مقام معظم رهبری در دیدار مجازی با پیشکسوتان جهاد و شهادت در هشت سال دفاع مقدس نکات مهمی را بیان فرمودند که از جمله نقش بی بدیل حضرت امام خمینی (ره) در هدایت و فرماندهی جنگ هشت ساله که بر احدی پوشیده نبود.

وی بیان داشت: در یکی دو قرن اخیر یعنی دوره قاجار و پهلوی در هر تجاوزی که به میهن ما شد بازنده میدان ما بودیم اما برخلاف این حرکت در جمهوری اسلامی ایران ما در هشت سال جنگ توانستیم مقابل همه قدرت های بزرگ ایستاده و یک وجب از خاک این کشور به دشمن ندهیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت برخورد با افراد سهل انگار در رعایت بهداشت عمومی

ضرورت برخورد با افراد سهل انگار در رعایت بهداشت عمومی