مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 4 مهر 1399 ساعت 11:152020-09-25سياسي

فرماندار شیراز: اعضای شورای شهر صدرا باید به صورت انفرادی استعفا دهند


استعفای دسته جمعی اعضای شورای شهر در قانون نیامده و برابر تبصره 2 ماده 15 قانون شوراهای اسلامی باید اعضا به صورت انفرادی موضوع استعفا را در صحن شورا مطرح و رای گیری کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، به نقل از روابط عمومی فرمانداری شیراز، محمدرضا امیری در خصوص استعفای دسته جمعی شورای شهر صدرا اظهار داشت: فرآیند قانونی روند استعفای این اشخاص در حال انجام است و برابر قانون باید آنها مجددا به صورت انفرادی استعفای خود را به صحن شورای شهر صدرا ارائه کنند و بعد از آن برای تایید نهایی به فرمانداری شیراز ارجاع دهند.

وی افزود: استعفای دسته جمعی اعضای شورای شهر در قانون نیامده و برابر تبصره 2 ماده 15 قانون شوراهای اسلامی باید اعضا به صورت انفرادی موضوع استعفا را در صحن شورا مطرح و رای گیری کنند.

فرماندار شیراز خاطرنشان کرد: در روزهای گذشته مذاکرات زیادی با اعضای شورای شهر صدرا برای اتمام ماموریت در مدت زمان چند ماهه باقی مانده از عمر شورای پنجم انجام شده اما آن ها همچنان بر موضوع استعفای همه اعضا تاکید دارند و انگیزه شان را نیز تسریع در روند الحاق این شهر جدید به شیراز یا موضوع ارتقا به لحاظ تقسیمات کشوری بیان کردند.

امیری در ادامه خاطر نشان کرد: چنانچه اعضای شورای شهر صدرا استعفا دهند از اعضای علی البدل برای جایگزینی آنها د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرماندار شیراز: اعضای شورای شهر صدرا باید به صورت انفرادی استعفا دهند

فرماندار شیراز: اعضای شورای شهر صدرا باید به صورت انفرادی استعفا دهند