مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 4 مهر 1399 ساعت 11:152020-09-25سياسي

جوانان نا آگاهانه گرفتار دام های فصای مجازی و هشتگ ها نشوند


نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان گفت: دشمن در خط رسانه ای و فراگیر مستمر خود به دنبال این است که دامی را در فضای مجازی علیه ارزش های انقلاب و دین به کار ببندند و ذهن مردم را مشغول این هشتگ ها کند و برخی جوانان نیز ناآگاهانه در این خط گرفتار می شوند.

- ایسنا/هرمزگان نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان گفت: دشمن در خط رسانه ای و فراگیر مستمر خود به دنبال این است که دامی را در فضای مجازی علیه ارزش های انقلاب و دین به کار ببندند و ذهن مردم را مشغول این هشتگ ها کند و برخی جوانان نیز ناآگاهانه در این خط گرفتار می شوند.

حجت الاسلام والمسلمین محمد عبادی زاده ظهر امروز(چهارم مهرماه) در جمع نمازگزاران بندرعباسی، افزود: کسی که از راه حلال درآمد به دست می آورد و خانواده اش را مدیریت می کند در واقع با سفره حلال خود و خانواده ‍اش را در زمینه های مختلف واکسینه می کند.

وی در بحث اهمیت تقوای اقتصادی و آثار مفاسد اقتصادی ادامه داد: دایره امر به معروف و نهی از منکر گسترده است، معروف های اقتصادی دارای چند بخش است، یک بخش آن وجوبی است و منکرهای آن نیز حرام است، اما یک بخشی آن که مستحب است، منکر آن نیز مکروه است.

نماینده ولی‎فقیه در استان هرمزگان بیان کرد: مومنان در بخش معروف های اقتصادی باید نسبت به پرداخت وجوهات شرعیه خود مانند خمس، پرداخت صدقات


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جوانان نا آگاهانه گرفتار دام های فصای مجازی و هشتگ ها نشوند

جوانان نا آگاهانه گرفتار دام های فصای مجازی و هشتگ ها نشوند