مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 4 مهر 1399 ساعت 11:102020-09-25سياسي

کار جهادی راه عبور از موانع کشور است


امام جمعه آستارابا بیان اینکه کار جهادی راه عبور از موانع کشور است، گفت: افراد پیر دارای تجربه هستند، اما برای چرخاندن یک وزارتخانه انگیزه و انرژی کافی ندارند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از آستارا، حجت الاسلام والمسلمین کاظم حافظ نیا امروز در خطبه های عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته با اشاره به بی کفایتی بنی صدر در 10 مهر سال 60 از سوی مجلس اظهار کرد: مردم با حضور در انتخابات ریاست جمهوری به شخص مورد اعتماد بنیان گذار کبیر انقلاب اسلامی رأی 95 درصدی دادند.

وی انتخاب افراد جوان و انقلابی را بهترین گزینه در شرایط سخت پیش روی کشور دانست و تصریح کرد: طبق فرمایشات مقام معظم رهبری علاج مشکلات کشور اعم از سیاسی، فرهنگی، اجتماعی و معیشتی روی کار آمدن یک دولت جوان انقلابی است.

امام جمعه آستارا خدمت به مردم، داشتن روحیه جهادی، صیانت از آرمان های بنیان گذار کبیر انقلاب و شوق خدمت را از مؤلفه های دولت انقلابی دانست و افزود:  دولتی که فاقد این مؤلفه ها باشد به درد نظام و انقلاب نمی خورد.

خطیب جمعه آستارا از کار جهادی به عنوان راه عبور از موانع و موانع بزرگ را کوچک انگاشتن تعبیر کرد و گفت: برخی از مسؤولین دولت فراتر از قانون عمل می کنند و این اقدام آن ها موانع بزرگی پیش پای ارباب رجوع ایجاد می کند .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کار جهادی راه عبور از موانع کشور است

کار جهادی راه عبور از موانع کشور است