مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 4 مهر 1399 ساعت 10:552020-09-25سياسي

آمریکا و اروپایی ها علیه جمهوری اسلامی تقسیم کار کرده ا ند/آقایان مسوول فریب نخورید


دشمنان ذات استکباری و شیطانی دارند و تقسم کار پنهانی دارند تا در زمان مناسب اهداف آمریکا از کانال اروپا عملی شود - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سی سخت حجت الاسلام ناصر مصباح در خطبه های نماز جمعه این هفته با تسلیت ایام شهادت کریم اهل بیت اظهار کرد: فقدان تحلیل سیاسی و سست عنصری برخی یاران باعث مظلومیت آن امام همام شد.

وی در ادامه با تقدیر از مواضع شجاعانه سردار سرلشکر پاسدار سلامی گفت: مواضع انقلابی و شجاعانه سردار سلامی قابل تحسین و خوشحال کننده بود و ملت همچنان مطالبه گر انتقاد سخت از قاتلین سردار بزرگ اسلام و محور مقاومت است.

این خطیب جمعه با بیان اینکه باید با دشمنان و استکبار از موضع اقتدار و تهاجمی سخن گفت افزود: اگر چنین نشد دشمن از مواضع خصمانه خود کوتاه نمی آید چرا که آمریکا و سیاستمدارانش خوی درندگی دارند و به مانند جانوار هار به جان بشریت می افتند.

امام جمعه سی سخت به فرازهایی از بیانات رهبری معظم انقلاب اشاره کرد و گفت: آمریکا دو سال از برجام خارج شده و حرف مسخره مکانیزم ماشه را می زند و نتیجه آن می شود که دبیرکل سازمان ملل و اعضای شورای امنیت با آمریکا همراهی نمی کنند که شکست بزرگ و سنگینی برای آن هاست.

مصباح با بیان این که در برابر توطئه های دشمنان آمریکایی و غربی ها نباید به خواب برویم افزود: آن ها ذات استکباری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمریکا و اروپایی ها علیه جمهوری اسلامی تقسیم کار کرده ا ند/آقایان مسوول فریب نخورید

آمریکا و اروپایی ها علیه جمهوری اسلامی تقسیم کار کرده ا ند/آقایان مسوول فریب نخورید