مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 4 مهر 1399 ساعت 10:552020-09-25سياسي

وزارت صمت نحوه فروش خودرو را شفاف سازی کند


امام جمعه بردسکن از وزارت صمت خواست به صورت جدی وارد این قضیه شده و تدبیری را در جهت شفافیت فروش خودرو در کشور داشته باشند.

-  به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بردسکن حجت الاسلام علی اصغر امینی در خطبه های نماز جمعه این هفته بردسکن، با تبریک ایام هفته دفاع مقدس و عرض تسلیت به مناسبت شهادت امام حسن مجتبی علیه السلام اظهار کرد: امروز دشمنان به تحریف دستاوردهای نظام رو آورده اند و در فضاهای مجازی دست به شیطنت هایی می زنند که این اقدام آنها برای ملت ایران بی اثر خواهد بود و همچون قبل به زودی رسوا خواهند شد.

 امام جمعه بردسکن با اعلام اینکه دوران دفاع مقدس طی یک دوره طلایی برای ملت ایران در صفحات تاریخ ماندگار شده است، گفت: عوامل مختلفی در پیروزی دوران دفاع مقدس بود که نقش داشت که رهبری پیامبرگونه امام راحل در هدایت و راهبری جنگ یکی از این عوامل است.

وی فرهنگ و مکتب حسینی را تنها راه مقابله با دشمنان دانست و افزود: تبیین و تبلیغ و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت از عوامل پیروزی در جنگ هشت سال دوران دفاع مقدس بود.

امینی نیز به سخنان اخیر رهبری در جمع پیشکسوتان عرصه دفاع مقدس اشاره کرد و بیان کرد: وحدت و انسجام ملی که در دوران دفاع مقدس شاهد بودیم باعث شد همه اقشار مردم دفاع مقدس و جنگ تحمیلی را که بیش از 40 کشور علیه ایران دست داشتند، را از خود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزارت صمت نحوه فروش خودرو را شفاف سازی کند

وزارت صمت نحوه فروش خودرو را شفاف سازی کند