مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 4 مهر 1399 ساعت 10:552020-09-25سياسي

ظهور جنگ روایت ها و اراده ها در بستر رسانه های معاند


معاون راهبری استان ها و ارتباطات سازمان تبلیغات اسلامی گفت: اکنون درگیر جنگ روایت ها و اراده ها هستیم که در بستر رسانه های معاند مدیریت می شود.

- ایسنا/زنجان معاون راهبری استان ها و ارتباطات سازمان تبلیغات اسلامی گفت: اکنون درگیر جنگ روایت ها و اراده ها هستیم که در بستر رسانه های معاند مدیریت می شود.

حجت الاسلام روح الله حریزاوی، شامگاه پنجشنبه (3 مهرماه) در در نشست با مدیران تبلیغات شهرستان های زنجان، اظهار کرد: با آغاز رنسانس در اروپا، دشمنان حقیقت تلاش کردند دین را از زندگی مردم جدا کنند و اسم آن را سکولاریسم و جدایی دین از سیاست گذاشتند اما پشت پرده ماجرا جدایی دین از عبادت، فرهنگ، هنر، اقتصاد، تعلیم و تربیت و همه زندگی بشر بود.

وی نتیجه اندیشه سکولاریسم را پیدایش مکاتبی مثل لیبرالیسم، پلورالیسم و کثرت گرایی خواند و گفت: انقلاب اسلامی مقابل روند گسترش سریع سکولاریسم که به کابوس بشر منجر می شد، قرار گرفت.

امام خمینی (ره) پدیده قرن بود که نسخه ای از حکومت دینی را ارائه کرد و با ایثارگری شهدا این نسخه روی حکومت های بشری گذاشته شد.

معاون راهبری استان ها و ارتباطات سازمان تبلیغات اسلامی، با اشاره به اینکه با آغاز انقلاب اسلامی، فراز و نشیب های فراوانی برای مقابله با این تک نسخه الهی ایجاد شد، عنوان کرد: ما اکنون در یک جنگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ظهور جنگ روایت ها و اراده ها در بستر رسانه های معاند

ظهور جنگ روایت ها و اراده ها در بستر رسانه های معاند